понеділок, 10 лютого 2014 р.

Рефлексія модулів 1-2




  Доброго дня! Давно мріяла розширити свої знання з використання інформаційних технологій. Модуль 1 допоміг мені обдумати власні цілі  на даному проекті. Я познайомилася з електронним посібником  до курсу, з сайтом тренінгу в рамках програми "Відкритий світ". Створила папку свого портфоліо в якому буде міститися важлива для мене інформація. Цікавим для мене було сплікування в групі та обговорення разом із тренерами основних питаь стосовно першого модуля, а також обговорення блогу.
   Робота з другим модулем  дала змогу ще раз переконатися у важливості методу проектів. Дані види робіт допоможуть мені ефективно використати час, зорієнтуватися, випробувати ефективність різних методів та прийомів, застосовувати певною мірою власний творчий потенціал.
   Я відчуваю, що я зможу справитися з проектом, хоча це може потребувати багато часу та терпіння...

Немає коментарів:

Дописати коментар